Förmiddag blir eftermiddag...

Jag vet att jag lovade ett inlägg som handlade om något annat än Merseysidederbyt denna förmiddag. Dessvärre har lite annat kommit emellan. Ni får hålla till godo med den här krönikan om matchen så länge. Jag lovar dock att göra ett inlägg med mixat innehåll senare idag.

***********************************

Till dess får ni väldigt gärna göra er röst hörd angående Fredagstipset. Jag konstaterar med glädje att ni är många som lägger upp en rad på fredagarna. Det blir en hel del för mig att sammanställa och gå igenom. Jag har två förslag på hur vi gör det lätträknat och smidigt:

1. Vi räknar bara fullpottare (alla rätt på lördagens matcher) och gör en sammanställning av resultatet vid säsongens slut.

2. När ni lägger upp er rad på fredagar så skriver ni också med hur många rätt ni har sammanlagt. På så sätt blir sammanställningen enkel för mig och ni kan alla se vem eller vilka som ligger i topp i kommentatorssystemet. Risk för fusk? Nja... Jag tror faktiskt inte det.

Hjälp mig gärna att bestämma vilket av dessa två alternativ som är bäst. Eller kom med en ide om ett annat smidigt, och för mig lättöverskådligt alternativ.

***********************************

På återhörande under dagen!

Kommentarer
Postat av: PD

Vi kanske kan ha poängsystem ?

3 för alla rätt

2 för 1 fel

1 för 2 fel

Kan naturligtvis vara lika mycke jobb att hålla reda på.

Var och en rättar sig själv kan funka.

Vem vill vinna på fusk???

2009-01-20 @ 08:57:38
Postat av: Niklas (Villa)

God Morgon,



Eftersom man är på en blogg med många Liverpool-anhängare, så måste man ändå börja denna kommentar med att beklaga gårdagskvällens resultat. Trodde att det var klart efter 1-0. Liverpool dominerade fullständigt, även efter målet! Men sen - firma Arteta/Cahill gjorde det igen :( För övrigt var det en kul och intensiv match att se som neutral.



Rörande fredagstipset så röstar jag på alt 1 för att göra det enkelt för alla.. Endast fullpottare alltså! (Tror jag är den enda som hittills har en fullpottare :) Stämmer det, Holmgren?)



Känns dessutom som att tips-tävlingen inte behöver vara avgjord då för nytillkomna läsare i feb, mars, april etc..





I övrigt så är detta ändå "Dagens viktigaste":



"Kaka says he "listened to his heart" when making the decision to snub a world-record move to Manchester City in favour of a stay with AC Milan."



YEEEEEES :) :)



På återhörande..

2009-01-20 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0