Move that blogg! [2009-09-28]

Så var det då dags för flytten.

Från och med nu hittar ni Holmgrens Hörna HÄR. Jag hoppas verkligen att jag får se er alla där inom kort. Väldigt lite lär ändras förutom adressen.

***********************************

Det sista ni läser här bli det rättas vret på lördagens fråga. Jag undrade vilka fem nationer i U20-VM, förutom England, som enbart har spelare från den inhemska ligan i truppen.

Rätt svar:

Egypten
Förenade Arabemiraten
Costa Rica
Brasilien
Italien


***********************************

Vi ses på Webbsporten.se!

Kommentarer
Postat av: Mikko

HAHAHAHA! Såg att jag svarade på ett urgammalt inlägg... Haha :)

2009-12-18 @ 19:33:45
URL: http://mittimiljonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0