Up and running.... Väldigt snart. [2008-12-16]

Inom väldigt överskådlig framtid är det tänkt att det här ska frossas i fotboll. Engelsk sådan. Och när jag säger frossa så menar jag just det. Det här ska inte bli en av de bloggar som uppdateras 4 gånger i veckan. Häng med från början, för här kommer det gå undan. Korta inlägg kommer varvas med krönikor och längre texter. Att via kommentarerna prata och diskutera med er som läser är också ett av de stora målen med den här bloggen.

Och ni som läst mina texter på liverpoolfc.nu - Oroa er inte! Jag har inte släppt det och planerar inte heller att göra det. Dessutom lär inte den här bloggen bli Liverpoolfri, långt ifrån, men den kommer heller inte fokusera i närheten av enbart på det.
Engelsk fotboll, som sagt.

Passa på att redan nu börja prenumerera på bloggen via RSS. Klicka på symbolen som finns ned mot höger hörn, under "Arkiv".

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej David! Bara undrar varför du kallar dig VanWijk?

2008-12-18 @ 23:55:05
Postat av: Holmgren

Tja Mikael.

Det är märkligt att ingen frågat om det tidigare.

Det beror på ett TV-spel jag var besatt av som yngre. International Superstar Soccer Deluxe till 16-bitars Nintendo. Jag spelade det onyttigt mycket. Det fann inga klubblag, utan bara landslag, och spelarna hade inte riktiga namn (men ibland schyssta kopior), men de var designade i karaktärsdragen som kända legender i landslaget i fråga. Jag spelade ALLTID med Holland och i det laget fanns det en spelare på mittfältet som såg ut exakt som Ruud Gullit, men i spelet hette han alltså Van Wijk. Det har hängt med mig sedan dess. Tror fortfarande jag kan rabbla upp typ halva den holländska startelvan och några avbytare.

Skadat...

2008-12-19 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0