Ny omröstning; Arshavin - Flipp eller Flopp?

Japp, nu ligger det en ny omröstning ute. Jag tänkte att ni skulle gå göra era röster hörda vad gäller Arshavin.

***********************************

Den gångna veckans omröstning handlade om vem ni tror kommer vinna skytteligan.

Anelka vann på 25%, Torres koma två med 20% och Ronaldo slutade trea på 17%.

Jag vill fortfarande påstå att vi kan bli fler som röstar... Så gör en effort.

***********************************

Vi hörs imorgon, både här i och med fredagstipset, och även på fotbollskanalen.se, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Niklas (Villa)

Tjena,



Var en ganska felvinklad omröstning denna vecka, eller?



Fem negativa alternativ och endast ett positivt.



- sådär

- succen uteblir

- trögt

- dåligt

- tokflopp



- jättesucce



Är övertygad om att det är bra värvning, men "jättesuccé" vette tusan. Min röst föll iaf på det positiva svaret.



På återhörande i nästa inlägg :) (FREEEEDAAAAGSTIPS - cooome oooon hehe)

2009-02-06 @ 09:38:40
Postat av: PertanP

Tror att det kan gå hyggligt för lillpojken. Min fråga är dock varför Wenger tycker att det är en bra ide att köpa ännu en mittfältare på 1.75 som väger 70 kg?



Har inte Arsenals fan sett tillräckligt många småpojkar gå in på mittfältet i P.L och blivit uppätna innan matchens slut? Visst Fabregas skadad, bra med ett spelgeni till men jag är tveksam till Arsenals satsning.



Bra blogg David!

2009-02-06 @ 09:38:45
Postat av: Patric

Skulle precis till att skriva det som Niklas skrev =)



Jag röstar gärna, men jag saknar någon nyans på skalan så att säga ;)

2009-02-06 @ 10:53:18
Postat av: klumpen

jepp håller med. Jag tror arshavin kommer lyckas när han väl spelar, men tyvärr håller inte hans kropp för premier league. han kommer bli som Ljungberg. Skadebenägen men nyttig för laget när han får vara skadefri.

2009-02-06 @ 11:37:20
Postat av: Kriss

Tror att Arshavin kan göra hyfsat ifrån sig, han klarade sig bra mot "Stora tuffa" spelare i EM. Skillnaden nu är att han gjort sig ett namn och kommer få jobbiga jäklar mot sig (Macherano, Essien, Carrick, Parker m.fl.) som inte kommer lämna honom ifred.

2009-02-06 @ 12:16:27
Postat av: Martin Skrtel

För alla backar han mött i Ryssland är små nätta figurer?

2009-02-06 @ 15:02:28
Postat av: Zacko

Det lär de ju inte vara, vår stenhårda Skrtel kommer väl därifrån? Men tempot och det fysiska spelet på mittfältet kanske inte är lika dödande. Han fick ju väldigt svårt i slutet av EM direkt han blev lite markerad.

2009-02-06 @ 15:20:10
Postat av: Linhem

tror inte någon av de stora elefanterna vinner skytteligan utan typ Agbonlahor eller Defoe...

2009-02-06 @ 17:08:46
Postat av: Martin Skrtel

Gällande skytteligan skulle det inte förvåna mig för 5-öre om Spaghettifrillan drar hem det. Det snubblande kräket vinner ju allt nuförtiden...

2009-02-06 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0