Tre hål i väggen [2009-02-22]

Som ni säkert vet så har England andra typ av eluttag än vad vi har hemma i trygga Svedala. Detta och det faktum att jag har spenderat mina fyra nätter i England på fyra olika adresser och i tre olika städer har gjort att jag har haft svårt att få läge att blogga.

Just nu sitter jag på Holiday Inn på Lime Street i Liverpool. Klockan är ställd på 05.00 imorgon bitti då planet hem till Sverige går okristligt tidigt.

Väl hemma igen tänker jag ta igen förlorad tid och blogga järnet. Imorgon kommer lite mer om min Englandstripp och förstås en hel del om helgens matcher.

Jag hoppas ni har överseende med de få inläggen de senaste dagarna, och jag hoppas att ni surfar in här imorgon.


Kommentarer
Postat av: Linhem

är la de hotellet som ligger rätt öde ute nära flygplatsen? för där bodde undertecknad också och ett tips om jag vetat att du skulle bo där är att inte beställa hamburgare från deras "catering" eller vad man ska kalla det. tog 1/2 timmar och var halvrå inuti och bränd utanpå och sönderkokt/stekt pommes frites...men annars bra ;) rätt hyfsad frukost.

2009-02-22 @ 22:42:40
Postat av: Linhem

*funkar att köpa sådan "omvandlare"/adapter så man kan koppla in svenskt uttag till engelskt uttag nere i en av automaterna i entrén

2009-02-22 @ 22:44:02
Postat av: emil

holmgren//

köpte du paketresa?

2009-02-22 @ 23:27:38
Postat av: Holmgren

Linhem>>



Nej. Bodde mitt i stan. På Lime Street, precis vid tågstationen.



emil>>



Nej. Sydde ihop själv. Fick en hel del att hjälp att sy ihop transporterna av vänner som bor i England.

2009-02-23 @ 12:32:37
Postat av: Linhem

aahh Lime street...lyckost ;)

vettefan hur jag tänkte...speke var det de hette som jag tänkte på. kan ju skylla på att man är halvsjuk...

2009-02-23 @ 13:44:14
Postat av: emil

hur fixade du plåtarna?

2009-02-23 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0