Game, set and fotbollsmatch [2009-06-05]

Sorry, lads. Min dag idag har gått åt till tvättstugetid och en nagelbitande femsetare i Franska Öppna. Och om en timma ska jag rusa iväg och lira fotbollsmatch. Något var tunget att stryka på foten, och det blev bloggen. Men va fan.... Tibrosonen Robin Söderling såg till att det var värt det. Grand Slam-final, minsann. Vem hade anat det?

Det blir ett inlägg ikväll, eller imorgon, förmodligen det sistnämnda. Jag tänker ge er lite statistik och några roliga ögonblick från The Championship. Jag tänker också ladda upp lite inför helgens VM-kval. England möter Kazakstan och Sverige möter Danmark.

I grunden är det här förstås en blogg om engelsk fotboll, men nu när det är off season så bjuder jag gärna på nårga ord om Sveriges match också. Om det är av intresse, vill säga?

Trevlig helg på er alla.

Kommentarer
Postat av: Victor

Underbart med Söderling!



Passar även på att ge cred till dina säsongslistor som är otroligt underhållande och läsvärda. Varit borta från bloggen ett tag, men lär kika in här mer frekvent nu :)

2009-06-05 @ 18:21:57
Postat av: Oskar

Klart Sverige är av intresse!



När en svensk är i semifinal i en Grand slam i tennis är bloggpaus tillåtet.

2009-06-05 @ 20:38:36
Postat av: Stenansikte

Självfallet uppskattas inlägg kring sveriges match också! Keep up the good work.



Missade tyvärr söderlings semi men det blir att hugga finalen på söndag.

2009-06-05 @ 23:43:27
Postat av: Holmgren

Victor//

Välkommen ombord igen.



Stenansikte, Oskar//

Dåså. Dp blir lite Sverige inföf och efter matchen också då.

2009-06-06 @ 00:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0