18-18

Det som varit nästan klart ganska länge är nu klart på riktigt. Och eftersom nästan klart är ett förädiskt tillstånd, så jag kan tänka mig att Sir Alex och hans mannar, mitt i alla eufori, också drar ett suck av lättnad idag.

Nu kan inte längre Liverpool titulera sig mesta mästare. I och med säsongens ligaseger så går Man United upp på 18 titlar - Lika många som antagonisterna från Merseyside.

Jag kommer inte, här och nu, ge mig på att skriva om varför Man United vinner liga i år igen, eller varför de andra lagen inte rår på dem. Jag kommer ägna minst en vecka åt att sammanfatta, analysera, och tycka om säsongen när alla lag har spelat 38 omgångar. Först då djupdyker vi ned oss i detaljer. Just nu nöjer jag mig med att vända mig till alla Mancherster United-anhängare för att säga; Stort Grattis.

***********************************

Missa nu inte inlägget från tidigare idag om Wimbledon och MK Dons-såpan.

***********************************

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: klumpen

hur bra/dålig är jonas olsson?

2009-05-18 @ 00:28:47
Postat av: Oskar

Man får väl tacka.. :)

2009-05-18 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0